Sjuk :(

Japp då vare man sjuk då "/ Jag har värkligen jätteont i huvudet och har typ sovit i 5 timmar :( Men jag hoppas verkigen att jag kommer att må bättre fram mot efter middagen eftersom jag ska färga håret idag :D Jag tror jag klarar av det eftersom jag har vilat hela dagen då men jag hade ju aldrig klarat av att vara i skolan :( Det är syd för jag hade värkligen viljat vara i skolan idag "/ För idag har vi musik och SYSLÖJD mina favorit ämnen och jag ville värkligen fortsätta på min kläning "/ Aja får hoppas att jag är frisk imorgon för då ska jag åka ner till stan och jag SKA fixa en present år emmie =)  Och så ska jag se på bio med elin :D I TAKET LYSER STJÄRNORNA :D Men nu måste jag sluta ska skriva mer senn :D

Många kramar 1000 pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0