Skol disco <3

Som ni säkert vet hade vi skol disco igår :D Allt blev jättelyckat, vi sammlade ihop över 9000 kr :O  Tyvärr kom jag hem ganska sent eftersom vi skulle stana kvar och städa så jag hann inte lägga in något då "/ Men här har vi lite bilder från igår + kvällens outfit där jag har på mig den nyinköpta tröjjan från gina :D




Jennifer och Julia <3

Hannes, Linn och Andrea vid Pris hjulet :D

Lite chips och så ;P

Julia och killarna redo för musiken :P

Men i slutet så spelade jag otroligt mycket på hjulet och jag vann :D Här är mina fina priser <3
                             
balsam från matrix                      någon playball från
                                                                  LÓRIAL

                       
gel från matrix                        hår spray från matrix

                   
Colorcare från                   Och så fick jag ett
LÀNZA                                underbart fint 
                                            Thomas sabo armband <3

Jag tycker att detta var jättefina priser :O Jag menar detta är ju värt många hundralappar :O
Men ha det bra :) Nu ska systren min snart att tjej middag :D Skriver mer senn <3¨

Många kramar 1000 pussar <3
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0