Stressig dag

Ja det är så sant så sant ! Jag har verkligen haft en jättestressig dag idag. Först var jag i skolan där vi hade SO och såskulle vi göra klart våran planch om sverige på 1600-talet men så skulle vi sammtidigt ha en redovisning och det hade inte vi en aning om så vi stog där värkligen precis innan så vi fick inprovesera XD Hahaha men det jick nog bra ändå. Efter skolan skulle jag på utväklingssamtal villket jick jättebra. Efter det tog jag och mamma en promenad ner till stan eftersom jag skulle till tandläkaren och det jick okså bra :D Så nu ska jag öva lite på Engelskan och senn ska jag bara kolla på TV xD

Men här kommer in bild på kläderna jag köpte igår :D


Nemmen kolla in min hår färg :S Så konstig den såg ut xD

Många kramar 1000 pussar <33

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

grymmaste t-sherten

vart har du köpt den?



Föresten ska vi följa varandra på blogglovin?



alltid kul med massa nya o coola bloggare



Kramis M

2009-04-02 @ 22:47:10
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Du Vet Inte

den va jävligt coool...



vet du inte.. jag har en sådan blogglovin knappt.. klicka in på den så läser du om vad de är..



de e en mycket bra o praktisk sak :D

2009-04-03 @ 13:39:38
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0