Fredag <3

Förlåt för att uppdateringrn idag har varit så dålig idag man jaga har verkligen haft fullt upp:) Jag var i skolan idag och vi var 12 av 24 och vi bakade chokladbollar :D mums!:D Och efter skolan åkte jag ner till stan med elin för att KÖPA present år emmie villket jag självklart inte gjorde :S MEN! Jag ska ju till gekås imon så då kan jag ju göra det XD Men jag köpte därimot en ring från H&M :D den är verkligen jätte fin :D Men jag lägger in en bild på den imon sammtidigt som jag lägger in billder på det jag köpt på gekås :D Men efter stan så åkte jag och elin hem och spelade lite fia med knuff XD Hahha jag ägde henne två gånger Xd Senn åkte vi ner till stan för att kolla på bio :D Den var jättebra <3 MEn det roligaste var att jag och elin typ skrattade hela tiden XD Det var jättepinsamt XD Och när mamman i filmen höll ppå att dö så typ rann det ner tårar från elins kinnder och då kunnde jag inte holla mig XD Hahhaa så jag satt där och skrattade och elin med XD SÅ PINSAMT XD Men jag hoppas att ni alla kommer att ha en under bar fredag :D NU ska jag kola lite på vänner och äta godis <3

Många kramar 1000 pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0