Glömde xD

Glömde säga att jag är värsta otursfågeln! Idag när jag cyklade till skolan så stod jag upp för sadeln var våt och jag ville inte komma med blöta byxor så ja jag stod då upp. Men plötsligt så hoppar kedjan så att jag ramlar rakt ner lixom mellan sadeln och styret. Och jag har då en damcykel så det var ju väldigt djupt ner och mitt kedjeskydda har ramlat av så kedjan liksom sliter sönder mina byxor så dom går sönder. Och klockan var typ 10 över och vi började 20 över så Rebecca som jag cyklade med var as stressad. Och hon höll på att gnälla om att vi skulle bli sena för vi var ju tvungna att gå sista biten som typ var 100 meter, så jag blev lite små irriterad eftersom HALLÅ mina byxor då?? Nu måste jag köpa ett nytt par för det är mina favoriter! Aja men snacka om otur asså!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0