Gud vad dåligt av mig!

Förlåt för att jag inte la in något igår men jag orkade verkligen inte. Ibland kan man bara få lite såna där anfall när man inte orkar någonting och det fick jag igår. + Att jag var på stan med Hanna och Rebecca och när jag kom hem så fick jag min älskade MOBIL !! Sony Eriksson T700 rosa! ÄLSKAR DEN! Och sen hjälpte jag Rebecca att fixa hennes lådor och skåp så jag fick en massa fina saker :D Och det är så jobbigt för kameran krånglar fortfarande men när det är fixad kommer bilder det lovar jag :D

Och i skolan i¨går då så var vi ju och segladeoch det började ju dåligt redan på vägen dit. Det var as dåligt väder mot vind och o pumpade däck och det är det absolut värsta jag vet! När vi var där åkte en grupp ut för att segla och då spelade vi fotboll brännboll och brottning i sanden så länge XD Haha jättekul var det. Och tillslut var det då jag Märtha och Linn G Som skulle ut på havet eller ja utanför hamnen iallafall xD Typ det första som händer är att jag får bommen rakt i huvudet så att jag får en bula + att jag börjar må as illa så det SÖG det var as tråkigt!!!! :'( Så det var en ganska dålig segling måste jag säga.

Allt blev bättre på kvällen dock när rebecca skulle sova över och vi åt god mat och tittade på TV

Nu har jag kommit hem från skolan för en stund sedan och ska åka och träna lite senare. Men ni får ha det så bra så länge <3

Många kramar 1000 pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0