Idag <3

Idag var det skola som vanligt och sen stan också som vanligt. Jag åkte ner för att möta upp Linn som skulle leta efter en bikini som hon dock inte hittade någon.  Jag köpte faktiskt en firming gradual tan frå nivea eftersom min andra holler på att ta slut och jag köpte ju nivea till ansiktet så varför inte ha det till kroppen också. Vi träffade också några av Linns kompisar där nere och jag tyckte att det var lite pinsamt eftersom jag inte känner dom men jag satt och smsade lite så att jag inte bara satt där som ett litet fån xD Men nu tittar jag på CSA och skriver Engelska så jag ska nog återgå till det. Imon vet jag inte riktigt vad jag skaa göra än men jag ror jag ska åka och kolla på stenåsa gardencender för jag ska fixa framsidan. Jag tycker att det ska bli jätte kul att få köpa blommor och så. Men nu ska jag fortsätta med engelskan så ni får ha det så bra <33

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0