Lite bilder <3

Tog lite fina bilder idag



Fina tycker jag <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-26 @ 14:02:02
Postat av: Rita ♥

Gud så härliga foton, det känns verkligen att sommaren snart är här - dels pga alla fina blommor utomhus! Vad är den sista blomman för sorts blomma, vet du det? ;)

Kul att du gillar mina skor, eller t.o.m. ÄLSKAR dem, haha ^^ Söt du verkar ♥ Kul också att du gillar min kjol och att du tittat på den när du var i Göteborg! Tittade på den självfaktiskt när jag var i Göteborg :) Var bor du egentligen då? Själv bor jag i Stockholm ^^

Du klär dig säkert också fint, tack så jättemycket för din enormt söta kommentar! Otroligt snäll är du också.

Råkade skicka en tom kommentar, blir så ibland :P

2009-05-26 @ 14:04:05
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: Rita ♥

Oj, jag kopierade din kommentar så jag skulle se vad du skrivit, det där "jag tittade på den när jag var i Göteborg" hade du själv skrivit ;) ♥

2009-05-26 @ 14:04:51
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0