Min onsdag

Min onsdag började som vanligt med skolan som jag inte orkar med just idag. Men det var lite roligt för på Idrotten hade i orientering och då var jag med linn och vi var verkligen otroligt klantiga xD Hahahah först så snubblar Linn på en stubbe och nej jag vet inte hur hon lyckade med det, och så typ as garvar jag åt det, sen går det typ en halv minut och så halkar jag på en våt sten hahahhaha asså ärligt så kul vi verkligen vek oss av skratt xD. När jag kom hem slappade jag lite och sen åkte jag och tränade, det var riktigt skönt måste jag säga. Och så duschade jag och nu tittar jag lite på TV.

Ja det har varit en ganska slapp onsdag för mig men jag längtar verkligen till imon för så är det bara en dag kvar till helg.

Här är en bild på min mobil som jag tänkte att ni kanske ville se :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0