Tråkigt!

Idag har det varit en ganska tråkig söndag med kyrkan som jag verkligen börjar trötnar på men nu har jag bara fyra gånger kvar! På förmidagen kom mina supersöta kusiner Leo och Tova och man hör ju bara på namnen hur söta dom är. Och när dom gott så gick jag en lång skön promenad och nu ikväll har jag varit lite med Rebecca och Hanna. Så nu har ni fått en liten sammanfattning om min dag. Hur har eran dag varit??

Imon är det skola eller ja måndag som jag heller säger eftersom vi inte ska ha en riktig skoldag imon :D Vi ska bara segla och grilla så det kommer ju att bli en super bra dag för när jag kommer hem ska jag nog ner till stan med pappa och fixa mobilen och gå på stan med Rebecca och Hanna och så på kvällen så ska Rebecca sova över. Är det inte en underbar start på en ny lång vecka??

Nu ska jag titta lite på TV och sen ska jag sova så puss puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0