!!!!

Asså jag måste bara säga att detta är verkligen en av det bästa delarna på året som vi är påväg in i! DECEMBER <33 Allt blir så mysigt när fönstrerna pyntas med röda kulor, paket och glitter! När man hänger upp den där första julstjärnan i fönstret och man på kvällen bara känner ett behagligt mys i rummet och jag menar vem ÄLSKAR det INTE???? Kan man vara julnarkoman?? Isåfall ligger jag och rebecca risigt till xD Hahah vi kan typ alla låter på jul skivan utantill, pyntar rumet med tomtar så det knappt får plats och bakar oändligt många mjuka peppakakor under månaden!  Men sen får man ju inte missa de tusentals gånger vi tittar på ett och samma avsnitt av leilas jul som visades på tv4+ för två år sedan!! Hahah jag och rebecca lever verkligen för julen <33

HAr faktiskt redan börjat planera och spekulera över vad man ska köpa till alla i julklapp. Hahah köpa julklappar är det bästa med julen nästanxD Jag älskar att köpa en massa saker till personerna som man älskar för det finns inget bättre än att se hur glada dom blir när dom ser vad paketet innehåller! Därför blir det aldrig så mycke shopping till mig själv under julen men det är det värt helt klart <33


PUSS PÅ JULEN !!!


Visst saknar man sommaren när man ser denna bilden men julen är otroligt bar den med ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0