!

Förlåt för den dåliga uppdateringen men tyvärr så har hela internett modemet sabbat och vi får alla dela på det lilla mobilabredbandet vi har! Asså jag stör mig så på det. Men nu är jag ensam hemma så  nu ska jag få ha det ett bra tag hoppas jag:)

Men nu tänkte jag gå vidare till vilken mysig morgon jag har! Rebecca sovde över har i natt men så skulle hon gå hem redan vi 8 för hon ska till göteborg! Iallafall så var vi uppe vid halv 8 och tände ljus och åt rostade mackor och varm choklad, kan det bli bättre? Och nu sitter jag här och går igenom allt som ska göras i veckan,ja alla läxor osv. Sen ska jag läsa den extra stora upplagan av LEVA & BO det står nemligen bara om massor av roligt jul pyssel,pynt,godis osv.

Lite senare blir det förhoppningsvis stan med alice också ! Det kommer ochså komma upp bilder från torsdagens shopping och en H&M önskelista lite senare. Ha det bäst <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0