JAAAA!

Längtan har varit otrolig och jag är så lycklig över att dagen snart är här! JA som säkert ALLA vet så släpps new moon på fredag och själv ska man ju såpå SVERIGE PREMIÄERN!!! Och inte bara samma dag utan detta är sååå mycket bättre än att typ kolla senare på dagen/kvällen förstår ni. 20.45 kommer kvällen att börja med twiligth på varbergs fina lilla bio. När filmen är klar altså cirka 23.00 så kommer det att vara en paus där det kommer att vara lite tävlingar med mm och sen när klockan slår strax efter 00.00 och torsdagen äntligen går över till fredag så ska vi kolla på inget mindre än NEW MOON!!!! Asså kan ni fatta?? Jag och alice kommer att vara en av dom första i SVERIGE!!!!! Helt otroligt och jag längtar så <33333 Okej vi kommer inte att vara hemma hos mig förens vid halv 3 och det är skola daagen efter men det är det helt klart värt!!!! 

DAGEN KOMMER aTT BLI GULD!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0