TRÖÖÖTT!!!

Shit vad jag är trött nu! Jag längter verkligen efter sängen nu. Idag var jag i skolan som vanligt och det var tråkigt som vanligt, nej men det var faktiskt en hyfsat slapp dag idag. Dansade i en och en halv timme så var klar vid kvart över sex -.- Cyklade hem från typ andra sidan stan ISSS kallt men hade min bäästis med mig så det gick bara bra <3

Imon är det första december vilket betyder att man får smaka på den aldra första chokladen från chokladkalendren ! Hahah ock visst kan det anses vara en aning barnsligt men faktum är att jag älskart. Hoppas på att få bjuda på en dagens outfit och bilder från ishallen som vi ska till med skolan imon. BAra massa skoj:P

Puss och GODNATT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0