Dagen!

Så hur har min dag varit?? Jo då den har varit bra bra. Känns Alltid så skönt när torsdagen är över för då vet man att det bara är fredagen kvar och den är faktiskt väldigt slapp för min del. HAr igentligen bara matte som är "vanlig" lektion.

Idag var jad då i skolan, hatar torsdagar då är det verkligen som tråkigast i skolan-.- När jag kom hem testade jag datan och höll på lite med den.När jag insåg att den funkade började jag gråta, av lycka såklart. Sen städade jag mitt rum, damsög damma och fixade en plats för den nya skärmen att stå. Efter det stekte jag pankakor och sen var jag med becca. HAhah vi hade lika mysigt som vanligt <3 Det börjar typ alltid med att vi är as trötta och säger, ja jag måste gå hem tidigt och massa men så slutar detmed att vi håller på och flummar som tusan xd HAHAH VI ÄR BÄST BECCA <33333 Nu ska jag snärt sova FREDAG IMON!!


Hahah lite söta bilder från "förr" om man sger så <33

Kommentarer
Postat av: Rebecca :D

Vi är dom bästa ;D<33

2009-10-16 @ 15:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0