?!?!

Okej jag ber verkligen om förlåtelse men jag fattar inte vad felet har varit :O I torsdags hade jag tänkt att lägga inte daagens outfit och så men när jag skulle logga in på bloggen funkade det inte!! det stod att epostadressen inte passade ihopmed lösenordet men jag var helt säker på att att det var rätt! Sen visade det sig att jag inte kom in på bildagboken eller facebook heller :O Blev helt panikslagen men idag när jag testade igen så funkade det som tur var men ALLA mina växter på farmville hade dött -.-

Igår var jag i skolan som vanligt när jag kom hem var jag med alice och vi tittade på step up 2 sÅ JÄKLA BRA FILM ASSÅ :O Man bler verkligen beundrad när man ser hur bra dom är på att dansa! Efter filmen dansade vi till halv ett och sen somnade vi så fort vi la huvudet mot kuddarna. Men anledningen till att vi sltade dansa var för att jag sträkte rumpan XD Hahah så nu får jag ligga med en lite varm kudde på den xD Hoppas att det blir bra tills imon när vi ska på dans.

Idag när jag kom hem från alice vi halv tre satte jag migg vid tv och spelade tv spel och jag slutade för tio min sedan xD Hahah!! Men jag varvade iallafall spelet. Men nu ska jag kolla runt lite och sen ska jag sooova <33333


Hahah snacka om lunch al a Fanny :P OXPYTT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0