förlåt!

Förlåt för den dåliga uppdaterinegen men jag antr att jag i prinsip har tagit lov från ALLT! från skolan pluggandet stressen tidigamorgonar och bloggen. JAg hoppas på att allt kommer att bli som vanligt när skolan börjar vilket är på måndag redan -.- MEn jag måste ädå säga att jag har gjort mycket på detta lovet. varit på sanarps badet i halmstad, varit med i den pumpa tävling, HALLOWEEN men kompisarna ikväll, hälpt alice att storstäda rummet, fixat mitt rum, VIP kväll på gina vilket ledde till shopping ofc och bäst av allt så har den nya skärmen till datan konmit så nu är min älskling lagad <3333 Men ja som sagt ska jag vara med mina andra älsklingar nu och mysa hela kvällen och vem vet kanske blir det bus eller bara godis ;P  PUSS <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0