Godkväll !

Godkväll alla söta <3 Förlåt för den dåliga upp dateringen men jag har verkligen varit trött idag :O Helt sjukt! Har typ bara legat och tittat på Svensson Svensson hela dagen och så har jag varit på dans vilket var roligt men jag var som sagt TRÖTT!!! Jag tror nog att jag nyss har gjort det mänskligt bevisat att Shopping faktiskt är en slag sport och detta är varför jag har kommit fram till det

1. Man bär massor av kassar som är tunga pga alla saker man köper så det är ju lite styrka där
2. Man går fruktansvärt mycket och jag menar jag går ju typ runt iallafall 5 timmar :O Vilken kondis!
3. Man blir trött och måste ta vätske paus vilket är samma som fika paus eller??
4. Och till sist, Man mår alltid fruktansvärt bra när man kommer hem :D

Så nu har vi alla shopping galiningar alltå ett bevis på att shopping är en sport!!!! :D 


Men nu har jag faktiskt tänkt att jag kulle ta en dusch och sen titta på svensson svensson som jag typ är beroende av och efter det så ska jag SOVA!!!!!

Puss på er <33

Kommentarer
Postat av: Jeanna

nej jag har int köpt den , men jag har viljat ha den ityp 2 veckor, men jag det blir aldrig av att åka till gtteborg för att att köpa den ;D<33

2009-10-04 @ 22:02:26
URL: http://jeaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0