TBX???

Så är det verkligen sant att jag nu ska ta en paus från min blogg paus :P Och ja jag tror faktiskt det. Måste äga att jag saknat att kunna skriva ner alla mina kännslor och tankar men samtidigt har jag tänkt humm jobbigt xD Men jag känner verkligen för att börja blogga igen! Dagens outfit och allt. Men det är inte bara mina tankar om bloggandet som ändrats utan också min hår färg! Jupp jag är en brunett och jag är super duper nöjd, jag vet att jag för ett tag sean skrev att jag ALDRIG skulle färga håret brunt men så kom den där jäkla utväxten och jag hatar det! Så brunett blev jag och trivs mycket bättre i det.

MEn nu vet ni i alla fall att jag är tillbaka och det kommer att dyka upp ett inlägg till om en stund. Ja juste ja JAG ÄR SJUK OCH HAR ASSSSS TRÅKIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


För det första så är jag sjuk så man behöver inte ha smink :P Och för det andra hade jag tråkigt XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0