Sorry! Igen "/

Asså nu får jag ta och lägga av!!! Jag kan inte hålla på och inte uppdatera. Men det är ty som i skolan tänker jag hela tiden okej nu ska jag blogga riktigt mycket när jag kommer hem och så har jag kommit på en massa roliga saker att skriva om men det faller bort lika fort som jag kommer på det! Så när jag kommer hem är det lixom inget jag tänker på utan glömmer lixom bort ALLT!!! Aja får typ saffa en bok där jag skriver ner allt jag kommer på :D men då hade jag antagligen glömmt av vart jag lagt den xP Aja här får ni dagen face look, fick ingen bra bild på outfit så det får ni klara er utan.


Hahahaha vilken rolig bild xD

Tja denna bilden bjuder jag på, tänkte bara visa lite närmre bild på mitt fin fina hår band från kicks <33

Idag ska jag bla vara med linnea och åka ner till stan och lägga undan en kläning :D

Puss<33


Kommentarer
Postat av: sofie

haha fint :)

2009-09-23 @ 06:43:55
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0