-.-

Hej bloggen! Sorry för den dåliga uppdateringen men har faktiskt inte haft på daten sen i söndags! Men vem vill sitta inne vid daten när  soklen skiner utanför? + att jag har varit as trött på kvällarna XD

Idag hade varit en bra dag. Dock hade jag klack skor i skolan idag och så visade sig att vi skulle ut och GÅ!!! Slutade med totalt 7 blåsor på fötterna, låter det inte härligt? :D Imon blir det vanliga hediliga tygskor eller kanske sandaler? Hahaha...

Efter skolan drog jag hem till alice. Vi hade det lika mysigt som mvanligt men om jag blev arg kan ni ge er på ! Vi låg ute i solen 1 1/2 timme somnade i solen och allt! Men inte ens lite röd blev jag! ingen färg INGENTING! fy vad sur jag blev -.-

Älskar denna bilden på söötisen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0