BORÅS MED BÄSTA ELIN <3

Hej alla kära blogg läsare :D just nu sitter jag hemma hos elins mormor i borås. Synd att det inte är sol ute men vi är glada såläng det inte regnar. Igår var vå på borås badhus, hahahah vi failade som vanligt och var inte i fel omkädningsrum! Vi trodde nämligen att vi klassades som damer men nej nej vi är bara små flicor vi! Men vi stod iallafall där inne i damomklädningsrumet och undrade varför våra biljetter inte funkade att låsa skåpet med och så började vi klaga för att det var något fel på våra biljetter. HAhah men det visade sig ju bara vara fel omklädningsrum! HAHAHAHAHAH som vi skrattade XD

Idag blir det troligtvis lite shopping. Det kan man ju iallafall hoppas på ;D Vi ska nämligen till Knalleland idag! LOVE IT <3 Men nu ska vi snart byta om och äta lite så blir det dags för knalleland sen. Men ni får ha det så bra och jag lovar att bjuda på extra många roliga inlägg när jag kommer hem imorgon kväll. Ska läsa min ELLE tidning då också :D Måste också åka till skolan och hämta en bok som jag nyss börjat på som ska vara färdigläst veckan efter lovet, hur ska detta sluta :S Kommer att få läsa som en galning! Fy fy fy hatar att läsa alla tjocka böcker! Tycker bäst om bloggar och Mode tidningr ;D

Aja nu ska jag inte tjata på mer! Ni får ha det bäst <3 PUSS PUSS<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0