Dålig uppdatering pga....

Ja det kan avara ganska enkelt att faktiskt gissa vad fortsättningen på meningen är för vad skulle det vara om inte PLUGG!!! plugg,plugg,plugg! Jag kan typ aldrig riktigt kopla av! Föraa veckan var datn på typ 2 gångr och då gjorde jag engelska uppgifter på den -.- Pluss att vårat internet inte funkar men aja! Igår var det nog faktiskt första gången på länge som jag tog det lungt och mådde riktigt bra i hel kroppen! Då satt jag och alice mitt ute på lande i träningskläder i tort varmt gräs och solen bara lyste VARMT på oss! Allt var så tyst och fridfult <3 Låter as töntig när jag skriver detta men ärligt det var himmelriket.

Igår träffadde jag också mamma på stan. Vi hade det verkligen super mysigt. Mamma införskaffade sig själv hela två par skor :P jag vet inte min sko sjuka kanske smittar av sig ;P Sen bjöd mamma på fika och vi hade det riktigt mysigt med te och jättemaräng och massor med prat <3 ÄLSKAR DIG!

Efter att jag varit ute oc gått med alice i 2,5 timma så träffade jag linnea. Även vi hade det riktigt mysigt där vi satt och pratade om allt! Visst är det underbart när man har en person som man kan berätta allt för! Aja det blev iaf både glädje och tårar <3 Älskar dig linnea <3

Ska till skolan nu! puss

(Skulle varit inläggt klockan08.00)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0