Dåligt!

Gud vad dåligt av mig! Jag har ju varit superdålig med uppdateringen! Men vårat internet har strulat och vi har haft 3 prov på tre dagar och igår jag jag i skolan från 12-21 för vi hade en hemkunskapssak igår typ. Vi lagade mat år föräldrarna osv jättekulfaktiskt.

Idag ska jag hänga med coolaste elin;D Vi ska nog till vagabond tror jag och sen vet jag inte vad som händer. JUst nu ligger jag och lyssnar på håkan hellström :D Ska snart fixa iordning mig för elin kommer ssnart :D

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Svante

Thank you. Mera mycet thank you, i love en Jeshua, du säger. God bless and God vill älskar .... BÖNOR. I 57. en pojke, My Lord, health for that pojken ... Hej!

2010-10-12 @ 15:27:58
Postat av: Anonym

2010-10-12 @ 15:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0