God middag :D

God middag gott folk! Idag vaknade jag runt halv 11 och har redan städat mitt rum, tagit bort påsken, legat vid datan en stund och duschat men jag antar att om man har skills så har man ;D För låt för att det inte blev någon uppdatering igår men var i borås hela dagen, på kvällen träffade jag äntligen min söta lilla alice och så fixade jag en bild blogg och sen la internett av xD Men tillbaka till det är med min bild och foto blogg, där kommer jag att lägga upp alla mina bildarbeten och mina foton! Självklart kommer en del kort komma upp här med men kanske lite fler på den andra bloggen. Anledningen till att jag valt att göra detta är för att det känns så rörigt om alla mina bildarbeten ska in på denna bloggen! Tyckte att det blev lite lättare såhär. Men länken till bloggen hittar ni blan länkarne, har även lagt till fler länkar eftersom jag märkte att jag inte hade måga alls :S! Säg till om jag har glömt någon <33

Puss

www.fannysbildblogg.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0