SHOPPING!!!

Nu när jag ändå är igång får jag passa på att lägga ut alla bilder på det jag köpte i borås :D



3 pack tights 20 den från H&M


Halsband från JC


Ett nytt prinssesglas eftersom mamma tog sönder mitt andra! från en designe butik :P



svarta trosor från H&M

Ögonfrans böjare


Söta ballerina skor <3 från H&M


Tröja från H&M med söt spets på armarna

 

Vanligt vitt pösigt linne från H&M


och till sist min älskade kavaj! det är faktiskt tack vare emmie som jag har den, eftersom den  inte fanns i Borås så köpte emmie den till mig här i varberg! vad skulle jag göra utan henne? <33

Ja det var allt, blev hyfsat mycket saker ändå :P <33


Kommentarer
Postat av: Erica andersson<3

vart kommer kavajen ifrån? :D

2010-05-20 @ 18:24:33
URL: http://ericaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0