stockholm med alice - dag 2

Hej alla bloggläsare!

Idag blev det en dag inne i stan, fick dock inte köpt något vilket var lite av en besvikelse men det är en ny dag imorgon, eller hur? HAde iaf super mysigt på stan idag! Inne på NK sprang jag och alice fram och tillbaka mellan GANT och RL, hahaha alice hade verkligen svårt för att bestäma sig men sen så valde hon RL shortan, mycket fin :) Senare blev det lunch med två kompsar från lilla varberg och en av deras kusin, verkligen roligt när man träffar några från stan på det viset, fast vi visste såklart att dom skulle vara här:P Sen fick jag och alice skynda iväg för en överraskning som väntade och jag låter bilderna tala där ;)







pernillas kusin och så pernilla själv :D

ellen och bästa alice <3

like it!

Så till överraskningen :DD















What is cooler than cool?.... ICE COOL! HAHAHAHAHHAHA

Såååå himla coolt varf det!  blev nälingen inget mindre än ett besök på stockholms ända isbar! isbaren ligger i  det hotellet jag bodde på medfamiljen tidigare i sommar :D Nordic sea hotel heter det och ligger bara några meter från centralen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0