Dansa är en del av mitt liv <3

Har nyss varit och dansat :) alltid lika kul även om jag inte är speciellt bra såtycker jag ändå att det är lika kul varige gång! :D Men bäst mår man ändå efter!

Som ni såg la jag in min fina bild analys igår, HAHAH det tyckte ju killarna i klassen var jättebra eftersom det blev super lätt för dom att göra uppgiften sen ;D  FAst funderade då också på att ta bort min mix pod? Är det någon mer än jag som tyckar det för det börjar bli lite störande när den sätts på¨varige gång så fort man kommer in! Så om ni tycker det så skriv ett stort fett JA i komentarer så ska jag försöka fixa detta enorma problem ;P

Nu ska jag fixa mig lite kvällsmat så får vi se vad som händer sen :) Kanske ska bjuda er på ett video inlägg imon? Eller dagens out fit :) Hihihi ska ta och tänkapoå detta. Men ni får ha de så bra :) PUSS BLOGGEN!


Kommentarer
Postat av: linneae

JAAA! ta bort den (a) hahaha, om det var det du menade XD men jo, det är ganska jobbigt!

2010-02-15 @ 19:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0