FÄTA is thaaaaa shhiittt !


har haft en super dag :D Ver med bääässstttiiisss tamara idag !!!!! HAHAHAHAHHAHAHA länge sedan jag var så rädd, hade så kul och skrattassde så mycket xD Hahahah hade lite svårt för att rädda dig dock, känndes som att vi var på världens äventyr och vi kämpade för att överleva XD Hahah kom iallafall hem med tre hål i byxorna! Hahahaha vi åkte pulka btw! Men det var ingen vanlig pulka det var en FÄTA pulka :) Och jag kan bara säga en sak ÄVEN OM NI STÅRPÅ TÅ SÅ NÅR NI ALDRIG UPP TILL VÅRAN NIVÅ! Det är vad jag kalla för FÄTA style! Hahaha Det var iallafall bäst. Imon kommer det bilder på vårat mäste värk.

Skulle ha pluggat, städat, tränat och bloggat för länge sedan och jag fick inte fixat något. MEn vad gör man inte för att få vara med TAMARA (a)

Ska sova snart :) Snackar just nu med tamaris på msn :)


Kommentarer
Postat av: tamara :))

vi är såååååå otroligt bra fännny!

älskar dig super mycket, <33333333333

2010-02-18 @ 19:27:36
URL: http://tamaramilic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0