Godkväll :D

Chaa bloggen! sitter och chillar lite :P Hahah nej men sitter och snackar lite med folk på msn och kollar bilder på bdb och bloggar ofc! Idag var det dans, fett kuligt var det!!! Längtar redan till nästa måndag :D! Sen idag har jag bara slappat. Skulle igentligen försökt att få sytt lite mer på min käning men det visade sig att det orkade jag inte göra :P

Annars idag var det skola. Slappt som vanligt på måndagar och bästr av allt var att VI FICK SLUTA TIDIGARE :D Vi slapp ocks göra so provet vilket jag inte vet vad jag tyckte om eftersom jag gjärna hade sett det vara klar så man slapp tänka på det men aja :P Ska återgå till mitt sociala liv på msn nu.

PUSS

HAHAHAH XD Vet inte varför min inte syns men jag har på min också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0