I <3 shopping

Igår blev det stan med elin och kom hem 900 kr fattigare! Blev lite träningskläder och tillbehör. Känns verkligen bra att få nya frächa träningskläder specielt när vi tränar på ett sådant "fint" gym. Köpte också en träningsväska eftersom jag är sååå trött på att hela tiden behöva plocka ut mina böcker osv för att få plats med allt vilket jag inte ens fick. Men nu har jag en stor fin väska!

Hahah tyckte lite synd om elin dock som blev tvungen att följa med mig till alla sport affärer XD Hahaha testade typ tio olika byxor oxh tröjor och jag gick ut ur omklädningsrummet för att hitta något annat efter varige gångxD Men sen hittade jag något som jag tyckte satt otroligt bra och det var väldigt snyggt:P om det kan vara snyggt med träningskläder :P


Hihihih like it <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0