BFF!

Sitter här nu med min BFF (Alice ofc!) Hahaha har haft det sjukt kul med henne idag xD Började dock dagen i skolan vilket inte als var lika kul men aja! Vet inteom det blir mer uppdatering idag eftersom jag är här men det jag igentligen ville göra nu var att lägga up en sjukt rolig video jag nyss kollade på XD HAHAHAHAHAHA asså ni MÅSTE se den! Hoppas dock att det är ett skämmt för annars tycker jag abar synd om henne:S



HAhaha xd

Imon blir det invigning för den nya idrottshallen och för min den eller ja för hela klassen så ska vi bara skäma ut oss :S Dans line dance ! HAhaha som vi skrattde när thomas (våran lärare) Skulle visa oss steen XD Men förhoppningsvis filmar någon och lägger ut den på youtube! Efter det blir det IKEA! LOVE IT!


Men ni får ha det bäst!(fast inte bättre än mig och alice:P)  PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0