Gårdagen!

Som ni märkt blev den ingen uppdatering igår men jag hade saker att göra hela tiden-.- Började med aatt jag vaknade hos sötaste alice! Vi tänkte att jaja men vi har la tid att slappa lite. Såsitter vi där och ska komma på en text tille ett kort och så säger hennes pappa att klockan är halv vilket innebär att vi har en kvart på oss att göra oss iordning med kläder, smink, hår och ta oss till brearedshallan (5 min bort xd). MEn vi bara, jo visst hahaha typ men ofc har han rätt coh vi blir ski´t stressade! Vi springer omkring som galningar HAHAHAHA xD När vi väl kom dit var det faktiskt lite roligare än väntat och det var uppskatat av alla. När det var slut åkte jag med familjen raka vägen till IKEA där det blev lite shopping men inte det jag kom dit för, nämligen klädstången! Den såg så himmla billig ut och som att den skulle ramla ihop när som helst! Därför tyckte jag att det var bättra att vänta tills jag förhoppningsvis ska fixa mina garderober:D När vi kom hem på kvällen skulle jag ha gått på bio (snabba cash) MEn det hade blivit något fel med våran bokning så vi kunnde inte gå!!!! Blev verkligen super besviken! Men dagen slutade bra ändå med becca och sex and the city filmen xd LOVE IT!  Ja såhär såg gårdagen ut.

PUSS <33


Saknar julen "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0