SKOLA!

Inte bara det att min uppdatering blivit usel så har vi också börjat skolan! Usch hatar det-.- Men det finns inte så mycket jag kan göra åt saken och jag måste verkligen sattas allt jag har för att arbeta upp mina betyg denna sissta terminen. Men ska jag vara ärlig tror jag att denna tillbaka till vardagen kommer att vara bra för bloggandets skull. JAg menar alla klällar kommer att se lika dana ut. Dom slutar med att man hänger vid datan och när man har kollat igenom alla bloggar, mode sidor osv så kommer till slut till uppdateringen av sin egen blogg! Aja vi får la se hur det slutar.

Var i allafall på stan med älsklingselin idag. Blev lite fika, mys, prat och två par strumpebyxor:) Alltid bra att ha typ. Nu funderar jag på att fortsätta mitt sökande bland bloggarna och sen blir det nog sängen tidigt idag eftersom jag är OOTTTRRROOOLLLIIIGGGGTTTT trött!!!! -.-

PUSS!

kameran kan allt vara bra rolig ibland XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0