??

Ja hej detta är fanny arvidsson spm skriver, ja juste det är jag som äger denna bloggen ja? kommer ni inte ihåg mig? nee det kan jag förstå =/


Hihihi visst är jag kul? Nej men seriöst vad dålig jag är på att uppdatera men nu ska jag snabbt berätta vad jag gort.

Först och främst så har jag en grundanledning som gjort att jag inte alls orkat skriva och det är att en av mina närmsta avlidit <3 R.I.P! Sen har jag varit i stockhol och när jag skulle uppdatera från hotellet så funkade internett på min data? höll på att få panik men inget funkade! Sen när jag kom hem så var lusten helt borta men nu måste jag ta mig i kragen och börja uppdatera :D <3


Bitches I'am back <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0