streeeeker <3

Hej och hallå bloggen :D just nu ligger man uter och steeeker med coolaste rebecca svensson! Måste säga att man har ju lite lätt ont i halsen idag efter vå fina alsång i hennes rum igår! Hihihih <3

Idag bler det nog bara slappa med rebecca :) ska se om man kanske kan få igång någon film på datan här nu. Sen håller vi alla också tummarna på att mamma ska ta sin tid att baka hennes underbara bullar idag!!!

Fick min mobil igår också :D ÄLSKAR DEN! dock blev jag lite besviken när jag märkte att jag inte kunde skriva något inlägg på bloggen? Måste man ladda ner något för att göra det eller är det bara vissa mobilder som klarar det? Aja hoppas att det fixar sig, i vilket fall så kan jag iaf bli super aktiv på facebook nu :P

puss<3

jagoch min helt normala kompis rebecca svensson också kallad becca :) kolla hennes blogg, www.rebeccasvenssons.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0