Bästa klassen!

Gud vad jag ÄLSKAR min klass eller hela nian såklart! Vi har verkligen det helt underbart tillsammans och det kniper i magen när jag tänker på att vi slutar om bara 4 DAGAR!!!! Men klart att det är nu den sissta tiden som man kommit varandra närmast också? varför kunnde det inte ha varit så HELA tiden? Aja var bara tvungen att medela hur J*VLA bra de är <3

Idag var det fotbollsmatch 9:orna mot lärarna. HAHAH Thomas har snackat om den i drygt ett havår nu och det var riktigt spännade när matchen började. Fy vilken respekt man kännde att man hade när 50 elever passerar in på planen, svarta sträck i ansiktet, med trummor och andra slag instrument i handen och alla är riktigt taggade och sjönge oh hoho hooooo hooooo HAHHAHAh går inte att skriva riktigt men ja ni fattar! Riktigt mäktigt var det!

Nu sitter jag med alice och vi ska mysa hela kvällen nu :) puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0