Dåligt jag vet -..-

Dålig uppdatering, JAG VET! Men fy vilken jobbig vecka vi hade förra veckan men nu, nu är ALLT slut! INGET mer att fixa. Fy känns verkligen skönt <3

Helgen var underbar. VArmt väder så blev sova i tält två nätter medelin, sola, bada, äta glass på tre toppar själv tog man lakris, polka och mangosorbet. Sommrigt va?

köpte också lite saker förra veckan som inte kom upp tyvärr "/ Men det blev

- Ett par trosor
- spets sockar
- strumpbyxor 1 par svarta och 1 par vita
- spets tights
- pösigt svart linne
- en fotlänk
- ett halsband
- sminkborttagningsmedel
- lösögonfransar

Kanske kommer upp bilder på några saker om ni har tur ;D

Imon kommer en rolig rolig dag :D Ska vara nerepå teatren hela dagen :D Imon har nämligen vi nior våran årliga musikal. En klockan 1 och den klockan 6 :) Hoppas verkligen att det kommer att bli lyckat och det tror jag att det kommer att bli eller nej jag vet ;D För min ock alice del så på matrasten så blir den en lunch på stan och lite snabb shopping :) Hoppas att jag hittar det jag söker <3 Men nu ska jag inte låta alice torka ut av tråkhet så för joyna henne nu :)

PUSS <3

ps ska se om jag hinner lägga in lite bilder från klassresan lite senare ikväll :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glass är då aldrig fel. :P

2010-06-11 @ 16:44:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0