VILKEN DAG!!!:O

Hej alla kära och trogna blogg läsare :D gud vilken dag jag har haft!!!!! Visst var detganska lugnt i skolan och så men efter skolan. herre gud! Började med att jag och elin lite halvstressat åkte ner till stan för att jag skulle kolla på färgade linser, kula till tungpercingen och strumpbyxor :) Köpte inget av det xd Men saken var den att elin trodde att hon skulle gå på utveklingssamtal klockan fem så vi skulle tillbaka till skolan efter stan så jag lämnade min väska där. Men nu var det då så att hon hade missuppfatttat och det visade sig att utvecklingssamtalet var imon! Så nu var vi då tvungna att cykla tillbaka till skolan för att bara hämta min väska! och dom är ju inte där hur länge som helst. Men nu kanske ni undrar, varför lämnar hon inte bara väskan däroch tar den imon? Jo för jag hade mina träningskläder där som jag behövde till core passet i stan!!!! Så fickcykla ner till stan, upp från stan, ner till stan och sen tillbaka upp! xd AHAHAHA lyckat! Men alltslutade bra ändå och jag fick stolt med mig en väska hem :) Vill ni se?

Vill ni inte se såskrolla inte ner för då lär ni se den :) Puss <33

Nu ska jag kolla nya favvo pogramet couger town XD Love it!





Har jag något på min mun? eller i näsan :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0