Dålig uppdatering..

Fy vad dålig uppdatering men jag känner att typ allt jag gör är att plugga! Men idag fick jag äntligen tränat och gått lite på stan. Dock gick jag bara på stan för att samla ihop priser till skol discot på fredag! Ska bli så GRYMT kul!!! Nästa vecka blir det kalssresa också vilket innebär att uppdateringen inte kommer astt vara så bra då men ska nog lösa sig på något vänster :) Men nu till det jag ville få sagt! Jag är fortfarande lite löst på span efter en klänning till självaste skolavslutningen på dagen. Tittade lite i Gt's bilaga som kallas EXTRA (skvallertidning) Och hittade lite mode tips från elin kling och föl som en fågelunge för denna outfiten och funderar om man skulle satsa på något i den stilen just med kjolen och det. Självaste kjolen kommer från LINDEX så den ska jag helt klart ta och kolla upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0