Duktig som man är :)

Shit vilken dag! Jag har fått fixat AS mycket idag! Skolan var jag tröttare än länge sedan och gjorde typ ingen! men det gjorde inget för jag var as bra när jag kom hem ;D Var först med elin baby, slappade och snackade en hel del! Stack ner med tamara till först sparköp, hittade inget där, sen till willys där vi inte heller hittade något, till sist blev det Kvantum där vi hittade vårat kött som vi sökte, dricka och en glass ;D Satt i solen med våran glass och snackade<3 Sen blev det hemgång. Elin kom och vi PLUGGADE! vi var båda lika överraskade eftersom det gått så bra. Jag fick skickat iväg ett viktigt mejl, gjorde en engelska upp gift med adverb, gjorde en engelska uppgift där jag skulle översätta, gjorde klart ett bildspel som doch inte går att lägga ut på youtube :O Blev as sur så får se hur jag ska fixa detta :S

Imon blir det skolan igen och får se vad kvällen bjuder på <3

Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0