En underbar klassresa

Kom hem från klassresen i torsdags och var JÄTTETRÖTT! men gud vad kul vi hade! Långa nätter med bra musik och underbart sällskap, långa dagar i solen, fångarna på gården som var en riktig höjdare, kvällar nere vid sjön, kannotpaddling, grillning och så himla mycker mer! Jag kan inte fåner på ett papper på hur bra det var för det skulle bli väldigt långt! Orkar inte skriva ner allt på bloggen heller men förhoppningsvis ska jag hinna ladda upp lite bilder lite senare idag :)

Nu ska jag snart åka ner till stan emd sötaste Alice och fixa en sak :) Sen blir det plugga heöla dagen -.-

Här kommer ockxå en bild på min skolavslutnimgsklänning som jag köpte igår. Enkel och fin precis som jag ville ha den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0