Grattis mamma! Välkommen hem pappa!

Idag har det varit en hyfsat bra dag :D Började med att göra frukost på sängen åt mamma som fyller år idag <3 GRATTIS<3 HAhah Emmie började med att säga grattis på 49 årsdagen hahahah men hon fyller 39, inte så bra start kanske XD Tränade iaf lite senare med alice, skulle pluggat efter men vi orkade inte. Efter det så låg jag i solen en stund och sen kollade jag och mamma på sex and the city tillsammans, supermysigt. Somnade under siissta avsnitet vi kollade på XD Gick ut och la mig i solen med rebecca sen, vi pluggade faktiskt ganska bra på No så nu är jag expert på vattnet :D Nu ska jag bara plugga på 2000000 andra saker också -.-

Vid 6 tiden kom pappa hem! Han har verkligen varit efterlängtad! Han har varit i Italien med några kompisar btw:P Han hade också med sig en stor TOBLERONE VIT CHOKLAD!!!!! finns det något bättre? Fick också ett jätte fint sett med trosa och linne från Pimp :D tACK PAPPA <3 

men nu ska jag fortsätta tjocka mig med min choklad:D

mmmmmm......



Men jag var HELT säker på att jag hade några bitar kvar.....kanske en mus har tagit medans jag skrev :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0