Rent ut sagt ledsen!

Fy jag hatar kännslan jag har i kroppen nu! Typ en ångest kännsla! Det känns lixom i magen och i hjärtat! Men asså det MÅSTE vara något fel på mig för jag har kännslan på grund av en klänning!? Hallå vad är med med mig? Aja jag ska förklara lite mer detaljerat nu.

Som ni vet var jag på kungsmässan igår (sorry för dålig uppdatering berättar senare). Hittade inte så mycket men så inne på ZARA då. Det är farligt att gå in dit eftersom man nästan ALLTID hittar något! Aja testade ca 10 plagg allt var fint men blev specielt intreserad av ett par shorts och en vit tröja. JAg vet att det var skolavslutningsklänning jag skulle köpa men shortsen följde självklart med hem. Men så testade jag en svart TIGHT spetsklänning med djup rygg och asså ni fattar inte hur fin den var! älskade den!!! Men så fanns den ju då b ara i svart så jag blev självklart besviken men tänkte inte så mycker mer på det föräns påväg hem! Varför köpte jag den inte ändå? Jag kunde ja ha den på kvällen eller? Den hade ju passat SÅ bra till det. Så nu har jag hela kvällen igår och hela dagen idag tänkt på det och mått dåligt! Imon blir det förhoppningsvis första tåget upp till kunsbacka och hoppas på det bästa :) Hoppas också att bästa rebecca mår bättre och orkar följa med upp :)

Vad tycker ni? Känner ni igen er eller tycker ni att jag är dum i huvudet? Vet faktiskt inte vad jag sa tycko om situationenXD


Tagen för ca ett år sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0