JUSTE!!!

Innan jag glömmer så lägger jag ut bilder på min shopping :D

Ska jag vara ärlig så är det an av de bästa sakerna med att läga bloggar! Att se vad de inhandlar och vart allt kommer ifrån! man får så mycket insperation då och är det inte det vi vill ha? Aja här iaf lite av de jag köpt och glömt lägga upp :) Glömde dock min stora gråa hoodie och mina ballerina skor som jag fick i en sen födelsedags present av lina och sophia från LONDON! :D



Älskar virkat och borde nog vara glad att jag fick tag i denna, tog typ 2 dagar så var alla borta :o Köpte den iaf på HM :D



En simpel grå tröja från GANT, ÄLSKAR DEN! seriöst så skööööön vill inte ta av den när jag väl satt på mig den XD Finns på MARINA i varberg, rekomenderar den!


Söt blus från HM :)




Super härliga örhängen som jag också fick av lina och sophia! Finns på HM :)

Svart pösigt linne från HM :D

Är det bara jag eller finns det hur mycket saker som helst på HM nu? ;O skulle seriöst kunna gå ut med hela butiken i min famn om jag fick :) Har beställt från deras hemsida nu också så ska se om jag hinner lägga ut det sen också :) men nu måste jag verkligen plugga matte :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0