You got your passion you got your pride, But don't you know that only fools are satisfied?

Var ett tag sedan nu och känner att jag är skylldig er en ursäkt... förlåt<3

Idag har jag pluggat riktigt bra om jag får säga det själv. Jag och alice gjorde klar engelska, naturkunskap och idrotts frågorna! Har pluggat glosor och nu matte! visst låter det härligt? Men efter allt plugg var vi värda en paus och då blev det core på friskvågen! riktigt härligt!

Nu blir det som sagt lite matte innan Big brother! GAHHHH älskar det<333

MEn en sak som jag har gjort det är att jag har gjort om hela mitt rum! är riktigt nöjd så nu kommer det lite bilder på mitt rum, dock är det jätte stokigt för jag pluggade dräkthistora när jag tog bilderna x) det innebär tyg lim sax och papper papper papper och data....




syr en mini halvcirkelskjol -.-


okej vad fult mina kuddar ligger XD ahahahahahaha!!!!! Ska se om jag kan fixa ett par finare bilder när det är städat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0