som ni säkert har märkt

Som ni säkert har märkt har jag haft en liten blogg paus kan man säga, jag har inte haft någon större lust att blogga och jag har lixom inte orkat. Jah har helt enkelt tänkt mer på att njuta av de sissta dagarna på lovet men nu när skolan snart börjar ska jag försöka uppdatera igen. men under denna tiden som jag inte uppdaterat så har jag varit ute länge på kvällarna med kompisarna hängt lite på kåsa och på campingen ja alltså sånna saker man SKA göra påsommarlovet! Och nu känns det som att jag uppfylt mina krav om sommarlovet :D  Har också köpt två nya tröjjor och en nike "jacka" under denna veckan, så har jag fixat ett par ramar och en spegel och små fixat på mitt rum. så jag har gjort ganska mycket måste jag säga.

Just nu sitter jag hemma hos alice och vi har tittat på baksmällan två gånger idag xD så har vi fixat naglarna och lite så :D nu har vi nyss ätit lite köttfärsås med ris så nu är vi mätta och glada :D Och nu ska vi tittat lite på gossip girl och jag ska försöka fixa min designe. Så ni får hade så bra så blir det mer inlägg lite senare skulle jag tro. Puss <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0