:D

Hej alla bloggare !!! Idag har det varit en underbar dag!!!! Väldigt slapp och bra. OCh det blev ju bara bättre när vi slutade och det betydde ju att vi nu har PÅÅÅSSSSKKKKLLOOVVV!!!! Så skönt!

Efter skolan åkte jag ner till nya breared city där face stockholm skulle öppnat idag men det var visst bara att man kunde få gratis sminkning:O Så det fick man ju INTE missa<3 Jag Elin och Hanna blev super snyggaxD


Nu blir elin sminkad så fin <3

Efter vi varit där åkte jag och Elin hem lite snabbt till henne och pratade lite hemligheter<3 Och så sa vi att jag kanske ska följa med henne till hennes mormor nästa vecka. MYSIGT!

Men jag får ju inte glömma av den superfina påskpresenten com jag fick av Alice idag.

Kan ni fatta ett hon fixade den aldeles själv!?!?!??! SUPER SÖT ÄR HON!!!

Ska se om jag kan lägga in ett inlägg lite senare där jag visar hur ni lätt kan fixa en
gammalt påskägg till ett riktigt fin <3

Ha det bra ¨så länge <3

Många kramar 1000 pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0