FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!!!!!!!

Asså förlåt! Jag kan inte fatta att det tagit sådan tid förmig att skriva ett inlägg =((((( Men denna verckan har bara varit för mycket! Jag har inte rört datan sedan mitt senaste inlägg. Jag har nämligen varit i kyrkan eftersom vi övat hela veckan på våran teater till konfirmationen. och så har vi tagit kort osv. I  fredags låg jag på stranden hela dagen för att försöka varva ner och närjag kom hem hjälpte jag mamma med att göra iordning till komfa kalaset till klockan 23.00 och då var jag helt slut!!!!!!!!!!  Sen igår då så konfimerades jag och då blev det inte heller någon tid över. hjälpte mamma halva dagenoch sen sovde jag till halv tre och sen gjorde jag mig iordning med becca. Så nu vet ni varför minuppdatering varit så dålig den sissta tiden, men jag lovar att jag ska bättre mig. Men jag kan inte lova att det kommer att bli lika många inlägg som innan. Nu påsommaren blir jag alltid så tröt och så har jag typ inga krafter i kroppen "/

Låvar att skriva lite senare om igår <33

PUSSS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0