Städat!!

Hahaha kan ni tänka er, jag har städat på mitt rum!!JAg har till och med dammsugit! Och bakom soffan också, asså jag måste säga att jag är otroligt stolt över mig själv =) Så såhär ser det ut nu :D



Hahah kläderna är inte jättefint ihop vikta och den tomma platsen vid tvn står min dator :P

Hahaha kolla så roligt jag hade igår vi typ 2 tiden när jag inte kunnde sova :P

Jag gjorde pussmunnar på min spegel :P


Men som ni säkert har märkt så har jag använndit min webcam på nästan alla bilder jag tagit nu, men det är bara för att det är så himmla enkelt! Man behöver inte dra fram saladdar och allt det för att bara få in bilderna på datan untan dom hamnar där så fort man tagit bilderna! Aja alla bilder tas ju inte med cam så ni får överleva. Men om ni stör er på det så skriv en komentar om varför så ska jag försöka bättre mig :D

Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0